Απεργούν σήμερα οι ξενοδοχοϋπάλληλοι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Μαγνησίας κάνει γνωστό με ανακοίνωσή του ότι θα συμμετάσχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία σήμερα 24 Ιουνίου, που αποφάσισε η Ολομέλεια της Διοίκησης της ΠΟΕΕΤ, τονίζοντας ότι η ανέχεια που μαστίζει τους εργαζόμενους δεν έχει προηγούμενο, καθώς οι αυξήσεις που προβλέπονται από τις Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις τις εξαϋλώνει η ακρίβεια και ο πληθωρισμός και ό,τι απομένει από το εισόδημα 6 μηνών, τα αρπάζει το κράτος μέσω της φορολογίας.
Το Σωματείο υιοθετεί την ανακοίνωση της ΠΟΕΕΤ και τονίζει ότι «οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό – Επισιτισμό δεν θα ανεχτούμε άλλη εκμετάλλευση και εμπαιγμό».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.