Την Κυριακή Ε΄ Νηστειών (Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας), ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος θα λειτουργήσει και θα μιλήσει στην Ιερά Μονή Παναγίας κάτω Ξενιάς.
Στις 6.30μ.μ., στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου θα τελεστεί ο Στ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός της φετινής Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Σεβασμιότατος θα συνεχίσει και θα ολοκληρώσει τον κύκλο των κατανυκτικών ομιλιών του.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































