Νέο ΔΣ προέκυψε μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στον Σύλλογο Νεφροπαθών Ν. Μαγνησίας «Οι Άγιοι Ανάργυροι», με τον Βασίλη Γιαννάκο να αναδεικνύεται για ακόμη μία θητεία πρόεδρος.
Ειδικότερα, το νέο ΔΣ του Συλλόγου αποτελείται από τους:
Πρόεδρος: ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Αντιπρόεδρος: ΚΑΤΣΑΝΤΑΜΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Γεν. Γραμματέας: ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Αν Γραμματέας: ΖΕΜΠΙΛΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
Ταμίας: ΒΛΑΧΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































