Επιβατικό τρένο από την Goldair για Αθήνα – Λάρισα- Θεσσαλονίκη

Φωτό αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Κατατέθηκε αίτηση άδειας μεταφορών, που θα εξυπηρετεί και τον Βόλο

Μία θετική και μεγάλη είδηση έκρυβε η πρόσφατη κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών. Στόχος σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, είναι να δρομολογηθεί ένα τρένο, το οποίο θα εξυπηρετεί τους επιβάτες μια διαδρομής, από Αθήνα-Λάρισα-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, όπως κατ΄ επέκταση και τους επιβάτες από τον Βόλο. Σύμφωνα με το ypodomes.com, «αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο παίκτη στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.
Στόχος της Goldair είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019 και με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και συστημάτων (τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση ETCS) να δρομολογήσει ένα τρένο στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το οποίο θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.
Μάλιστα όπως είπε αργότερα αρχικά θα έρθει ένα τρένο από την Αυστρία, από την οικογένεια RailJet, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι δεκαετίας. Η δρομολόγηση του τρένου σε χρόνους που θα πλησιάζουν τις 3 ώρες και 30 λεπτά θα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για τη σιδηροδρομική οικογένεια και θα φέρει μεγάλες αλλαγές στις μεταφορές της χώρας. Μάλιστα το Αθήνα – Λάρισα θα γίνεται σε χρόνο περίπου δυόμιση ώρες.

Ένας δεύτερος στόχος της Goldair είναι η δρομολόγηση μετά από πολλές δεκαετίες ενός διεθνούς δρομολογίου που θα συνδέει την Αθήνα με την Κεντρική Ευρώπη και κατά πάσα πιθανότητα με προορισμό τη Βιέννη. Να θυμίσουμε ότι οι διεθνείς επιβατικές μεταφορές έχουν απελευθερωθεί ήδη από το 2016 με τον νόμο απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Η είδηση είναι ακόμα πιο σημαντική αν σκεφτούμε ότι συνεταίρος της Goldair στην Ελλάδα είναι η Αυστριακή ΟΒΒ, μία από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες εταιρείες στην Ευρώπη και η κίνηση καθόδου στις ελληνικές επιβατικές μεταφορές μπορεί να μεταφραστεί και ως κίνηση εμπιστοσύνης στον εξελισσόμενο σιδηρόδρομο της χώρας και τις δυνατότητες του. Άλλωστε και το τρένο που θα έρθει στη χώρα θα είναι από την ΟΒΒ και η χρονολογία κατασκευής τους είναι από το 2006.

Από την πλευρά της η Rail Cargo Logistics Goldair, η δεύτερη εταιρεία μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει πάρει άδεια για εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, έχει δώσει το βάρος της στη Βόρεια Ελλάδα και τη σύνδεση με Βουλγαρία και Σκόπια και επόμενος στόχος είναι με την ολοκλήρωση των έργων να ισχυροποιήσουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους στη μεταφορά πετρελαίου με νέες συνεργασίες και στην Αττική.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΣΤΑΣΥ είναι μία από τις εταιρείες που επίσης ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές και μάλιστα όχι μόνο στο υπεραστικό αλλά και στο προαστιακό δίκτυο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.