Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Μαγνησίας «Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη έχει την καθιερωμένη εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020 από 9.00 μέχρι 13.00 στον προαύλιο χώρο της Περιφέρειας (πρώην Νομαρχία) .
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «το θέμα της φετινής καμπάνιας είναι «Δώσε Αίμα για έναν Κόσμο πιο Υγιή». Γι αυτό κάνει έκκληση σε όλους τους εθελοντές που δεν έχουν αιμοδοτήσει το τελευταίο τρίμηνο αλλά και σε κάθε ευαισθητοποιημένο πολίτη να προσέλθει στην αιμοδοσία γιατί οι ανάγκες αίματος δεν σταματάνε , τα ατυχήματα αυξάνονται, οι χρόνιοι πολυμεταγγιζόμενοι θέλουν αίμα κάθε μήνα και στο νοσοκομείο δεν έχει αίμα για τα χειρουργεία που έχουν οριστεί. Η αιμοδοσία είναι ασφαλής γίνεται με μάσκα και με απολύμανση γι αυτό δεν πρέπει να φοβάται κανένας».
Εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη έξω από την Περιφέρεια στον Βόλο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































