Γ. Λεχουρίτης στο Ράδιο ΕΝΑ: «Μας κοροϊδεύουν όταν λένε για μειώσεις στις τιμές σε βασικά καταναλωτικά αγαθά»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Αναφέρει ότι δεν μπορεί να γίνει σύγκριση τιμών στα σουπερ μάρκετ

Για κοροϊδία κατηγορεί την κυβέρνηση στο ζήτημα των μειώσεων στις τιμές βασικών καταναλωτικών αγαθών ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης.

Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή ανέφερε ότι οι περισσότεροι από τους 2.178 κωδικούς για τους οποίους η κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι έχουν πέσει οι τιμές, αφορούν σε μη είδη πρώτης ανάγκης. Οι πολίτες ανέμεναν μειώσεις σε προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, το κρέας, τα ψάρια, τα τυροκομικά και άλλα.

Όταν σε αυτούς τους κωδικούς, οι 1.000 είναι ιδιωτικής ετικέτας και όχι επώνυμα, αυτό σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει, χωρίς να είναι γνωστή η τιμή πριν από τη μείωση και ποια είναι μετά από αυτή.

«Έχει χαθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και σουπερ μάρκετ και παράλληλα κάθε ημέρα ακριβαίνουν τιμές σε ορισμένα προϊόντα, αλλά επειδή έχουν πέσει σε άλλα, δεν γίνεται καμία συζήτηση για τις μειωμένες συσκευασίες. Μας είπαν ότι η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης ξεκίνησε από το 1,10, φτάνοντας τελικά στο 1,22 ή στο 1,25 και όλα όσα λένε αποτελεί ένα ψεύτικο αφήγημα, το οποίο ο κόσμος το βλέπει στην καθημερινότητά του και θεωρεί ότι τον κοροϊδεύουν.

Έχει περάσει ένας μήνας από την έναρξη του μέτρου και ακόμη δεν έχουν πέσει οι τιμές σε όλα τα προϊόντα» ανέφερε ο κ. Λεχουρίτης και πρόσθεσε πως ο αρμόδιος υπουργός ψεύδεται όταν λέει ότι πρόκειται για τις μεγαλύτερες μειώσεις από τη Μεταπολίτευση και μετά, όταν έχουν γίνει αυξήσεις της τάξης του 300% σε διάφορα προϊόντα πρώτης ανάγκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο ο κόσμος ακούγοντας όλα αυτά εκνευρίζεται γιατί θεωρεί ότι πέφτει θύμα κοροϊδίας, με τα όσα είπαν ότι θα πέσουν οι τιμές σε κεράκια ρεσό, σε παραμάνες, σε καθαριστικά, πανάκια, σφουγγάρια, με την κυβέρνηση να μην θέλει να κάνει τίποτα για να πατάξει την κερδοσκοπία.

Υπενθύμισε πως το ΙΝΚΑ είχε αντιδράσει όταν εφαρμόστηκε το μέτρο του καλαθιού του νοικοκυριού, λέγοντας πως πρόκειται για κοροϊδία και ένα τέχνασμα των μάρκετ με την κυβέρνηση, με την πρόταση υλοποίησής του να γίνεται από τα ίδια τα σουπερ μάρκετ, για να βάλουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Επίσης η έρευνα αγοράς δεν αποδίδει, με το 90% των προϊόντων να αφορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

«Αφού το κάθε μάρκετ έχει βάλει δικά του προϊόντα πώς θα κάνει ο καταναλωτής σύγκριση τιμών μεταξύ διαφορετικών προϊόντων και μάρκετ. Αν δεν είναι το ίδιο προϊόν, η ίδια εταιρεία, τα ίδια γραμμάρια, πώς θα γίνει σύγκριση για να βρεθεί το φθηνότερο μάρκετ. Επίσης υπάρχουν και μεγάλες διαφορές τιμών μεταξύ των μάρκετ, καθώς το ένα διαθέτει ένα προϊόν προς 3,44 ευρώ και το άλλο, ακριβώς το ίδιο προϊόν, 1,90 ευρώ. Φωνάζαμε και λέγαμε ότι ένα αρνί στη Βαρβάκειο είχε 12 ευρώ το κιλό και ένα άλλο είχε 17 ευρώ, γεγονός που έδειχνε ότι κάποιος κορόιδευε τους καταναλωτές, είτε αυτός που το είχε φθηνό, το προϊόν του δεν είχε ποιότητα είτε αυτός που το είχε ακριβό κάτι κάνει. Πού είναι οι έλεγχοι που αναφέρει η κυβέρνηση; Οι άνθρωποι δεν έχουν καμία σχέση με την αγορά, με την ακρίβεια και ιδίως με αυτόν που πεινάει» κατέληξε ο κ. Λεχουρίτης.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Γιώργος Στεργίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.