Γιώργος Ζαφείρης: «Χρειάζεται δυνατή διαφήμιση η Θεσσαλία σε ραδιόφωνα και τηλεόραση»

Καλή είναι η εικόνα στη Μαγνησία για τις κρατήσεις του Πάσχα

Σε εκθέσεις τουρισμού του εξωτερικού συμμετέχει όλο αυτό το διάστημα η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, προκειμένου να έρθει σε επαφή με tour operators και ανθρώπους του τουρισμού και να διαφημίσει την Μαγνησία, ιδίως μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν την περιοχή τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Γιώργος Ζαφείρης μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη τόνισε πως η Μαγνησία και ολόκληρη η Θεσσαλία χρειάζονται δυνατή διαφήμιση μέσω ραδιοφώνων και τηλεόρασης, ενώ σημείωσε πως η εικόνα για τις κρατήσεις του Πάσχα είναι καλή.

 

Ο ίδιος, βρέθηκε προ ημερών στη Βαρσοβία, την πρωτεύουσα της  Πολωνίας συμμετέχοντας σε τουριστική έκθεση και προσπαθώντας να προσελκύσει επισκέπτες στην περιοχή. Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος, η Πολωνία είναι μία αγορά, η οποία είχε τα προηγούμενα χρόνια παρουσιάσει μια πολύ μεγάλη αύξηση επισκεπτών στην περιοχή μας.

«Ο σκοπός και ο λόγος της ύπαρξής μας εκεί ήταν να παρουσιαστούμε σε εκδηλώσεις B2B που αρχίζουν και γίνονται πιο ενδιαφέρουσες κι έχουν ουσία και πραγματικά μεγάλο ενδιαφέρον για την περιοχή μας και να παρουσιάσουμε ότι όλα είναι καλά, τα ξενοδοχεία που υπάρχουν, να τους δώσουμε το στίγμα μας και φυσικά από την Πολωνία έχουμε πελάτες που έρχονται και οδικώς, πελάτες που έρχονται αεροπορικώς μέσω Θεσσαλονίκης ή Αθήνας. Ξεκινάει πάλι στην Αθήνα η Lot, η κρατική πολωνική εταιρεία και στο πλαίσιο της επαναφοράς της περιοχής μας, πρέπει να είμαστε σε περιοχές που μπορούμε να στοχεύσουμε», επεσήμανε ο κ. Ζαφείρης.

Σχολίασε δε και τα πρόσφατα στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat ότι η αγοραστική δύναμη των Πολωνών είναι έξι θέσεις πάνω από τους Έλληνες καταρρίπτοντας την ιδέα που είχαν πολλοί ότι πρόκειται για μία «φτωχή» αγορά.

«Ποτέ δεν υπήρξε από μένα αυτή η άποψη- ότι είναι οι Πολωνοί φτωχοί- πάντα υπάρχουν σε αυτούς τους λαούς, σε όλους τους λαούς, πάρα πολύ αποκατεστημένοι, μεσαίοι και φτωχότεροι. Αυτό που λέμε τόσα χρόνια είναι ότι υπάρχουν πελάτες για όλων των ειδών τα καταλύματα ανάλογα με το βαλάντιο του καθενός και αυτό η Μαγνησία μπορεί να το υπηρετήσει», υπογράμμισε.

Έτσι λοιπόν, η Ένωση Ξενοδόχων μαζί με τον Δήμο Βόλου και το Επιμελητήριο Μαγνησίας, που συμμετείχαν στην έκθεση θα συγκεντρώσουν τα στοιχεία όλων όσοι ενδιαφέρθηκαν για την Μαγνησία, όλων όσοι θέλουν να επισκεφθούν την περιοχή σε μικρές ομάδες για τις δραστηριότητες που προσφέρει η περιοχή και θα μεταφέρουν στα ξενοδοχεία τα στοιχεία όλων αυτών των ενδιαφερόμενων με τα ανάλογα αιτήματα κι από κει κι έπειτα οι επιχειρηματίες θα πρέπει με τη σειρά τους να ξεκινήσουν τη δουλειά.

Στο 80% η πληρότητα το τριήμερο της 25ης Μαρτίου- Απαραίτητη η δυνατή διαφήμιση

Ο Μάρτιος φαίνεται πως ήταν σύμμαχος για τον τουρισμό της Μαγνησίας με τα δύο τριήμερα που είχε, αυτό της Καθαράς Δευτέρας και το προηγούμενο της 25ης Μαρτίου καθώς πολλοί προορισμοί του νομού υποδέχτηκαν πλήθος επισκεπτών.

«Πήγαμε καλά και το τριήμερο της 25ης Μαρτίου σε κάποιες περιοχές ξεπέρασε το 95%, σε κάποιες περιοχές ήταν χαμηλότερα, ένας μέσος όρος ήταν στο 80%, αλλά φυσικά το κέρδος είναι μόνο η καλή φήμη που βγάζει η περιοχή, καθώς όλοι οι επισκέπτες που έρχονται,  δηλώνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή. Οι επιχειρήσεις όμως με τριήμερα δεν σώζονται», σχολίασε ο κ. Ζαφείρης τονίζοντας πως οι ξενοδόχοι αναμένουν και το Thessaly pass αλλά και αποζημιώσεις που αφορούν στην απώλεια εισοδήματος λόγω των πλημμυρών.

Σε ότι αφορά στο Thessaly pass, ο κ. Ζαφείρης ανέφερε ότι η πρακτική διαδικασία τελειώνει και θα υπάρξει σύντομα, όμως οι ξενοδόχοι αναμένουν και τις αποζημιώσεις, που έχουν ζητήσει.  «Είχαμε συζητήσει για μια αποζημίωση τύπου covid, για την απώλεια εισοδήματος σε ένα ποσοστό για Σεπτέμβριο -Οκτώβριο, ζητήσαμε όμως και για Νοέμβριο και αναμένουμε», τόνισε ο ίδιος.

Ωστόσο, υπογράμμισε πως αυτό που χρειάζεται η περιοχή για να «ανέβει» τουριστικά η φήμη της είναι μία διαφημιστική καμπάνια άμεση και μόνο στα social media, καθώς, όπως σχολίασε, δεν είναι αυτό η ουσία μιας καμπάνιας μιας περιοχής.

«Χρειάζεται δυνατή καμπάνια σε ραδιόφωνο και  τηλεόραση για τη Θεσσαλία για να επανέλθει», επεσήμανε ο ίδιος, λέγοντας πως είναι μια προοπτική που βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων.

Ένας άλλος παράγοντας ενίσχυσης του τουρισμού είναι οι αεροπορικές πτήσεις με το εξωτερικό, με τον κ. Ζαφείρη να επισημαίνει πως τώρα γίνονται οι συζητήσεις και οι προσπάθειες προσέλκυσης πτήσεων, αλλά για το 2025.

Τέλος, επεσήμανε ότι η εικόνα αυτή τη στιγμή στη Μαγνησία για τις κρατήσεις του Πάσχα είναι καλή, καθώς το Πάσχα φέτος είναι τον Μάιο.  « Εάν το Πάσχα δεν είναι γεμάτο, αλίμονο σε μας», είπε χαρακτηριστικά.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

 

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.