Γιορτή λήξης των Κατηχητικών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με την ευκαιρία της λήξης της κατηχητικής χρονιάς 2017-2018, η Τοπική μας Εκκλησία διοργανώνει “Γιορτή λήξης για τα Κατηχητικά μας Σχολεία και τις ενοριακές Νεανικές συντροφιές”, την Κυριακή 29 Απριλίου, στην Ιερά Μονή Παναγίας Κάτω Ξενιάς. Η γιορτή αφορά τα αγόρια και τα κορίτσια των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου.

Το πρόγραμμα της Γιορτής έχει ως εξής:

8-11π.μ. Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Παράθεση πρωινού στην τράπεζα της Μονής.
11-11.30 π.μ. Μετάβαση στην παλαιά Ιερά Μονή Ξενιάς. 11.30-12μ. Χωρισμός σε ομάδες και διεξαγωγή του Μεγάλου παιχνιδιού, με ευθύνη του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων.
2-3μ.μ. Υπαίθριο γεύμα.
3μ.μ. Έναρξη Καλλιτεχνικού προγράμματος – Αναχώρηση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.