Γονείς 26χρονου που αυτοκτόνησε στο Νοσοκομείο Βόλου- «Τον πήγαμε ζωντανό και τον πήραμε πεθαμένο…»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η κυρία Πολυξένη και ο κύριος Θανάσης γονείς του 26χρονου Τρύφωνα που αυτοκτόνησε στο Νοσοκομείο Βόλου και ο δικηγόρος της οικογένειας, Νίκος Διαλυνάς, μίλησαν στις «Αλήθειες με τη Ζήνα», για την πρωτοποριακή απόφαση του Πρωτοδικείου Βόλου για αποζημίωση ύψους 100.000 ευρώ, 7 χρόνια μετά τον θάνατο του παιδιού τους.

“Είναι πάρα πολύ άσχημη η κατάσταση. Δεν αντέχεται… Να χάνεις το παιδί το οποίο το μεγαλώνεις κι έχεις ελπίδες σε αυτό… Δεν περιμέναμε αυτό το τέλος… Τον πήγαμε ζωντανό και τον πήραμε πεθαμένο…”, τόνισε συντετριμμένη η κυρία Πολυξένη, ενώ ο κύριος Θανάσης είπε χαρακτηριστικά:

“Είδα τον Τρύφωνα να φουντάρει από τον έβδομο όροφο…”.

Δείτε όσα είπαν στο video



Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.