Καθορίστηκαν οι Αγιασμοί για την ερχόμενη Δευτέρα, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τόσο από την Πρωτοβάθμια, όσο και από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας.
Πιο συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό «ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ν. Ιωνίας, Δημήτριος Κόκκινος «σας προσκαλούν στον επίσημο Αγιασμό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, παρουσία του Διευθυντή της, κ. Σωκράτη Σαβελίδη».
O Αγιασμός που οργανώνεται από το σχολείο για την νέα σχολική χρονιά 2017-2018, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Τον Αγιασμό θα τελέσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. κ. Ιγνάτιος.
Στο μεταξύ, από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Μαγνησίας ανακοινώθηκε ότι, ο επίσημος Αγιασμός της νέας σχολικής χρονιάς 2017-2018 θα γίνει την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ. στο 16ο και 30ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου και στις 10:45 π.μ. στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ν.Ιωνίας.
Η τελετή του Αγιασμού θα γίνει παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνατίου, του Δ/ντή της Πρωτ/θμιας Εκπαίδευσης κ. Πολύζου Γεώργιου και φορέων του τόπου που έχουν προσκληθεί.































