Νίκη: «Ο Παγασητικός δεν είναι η χαβούζα της Θεσσαλίας- Τελέστηκε περιβαλλοντικό έγκλημα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για οικολογικό έγκλημα που τελέστηκε στον Παγασητικό κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το κόμμα «ΝΙΚΗ» καταθέτοντας σειρά ερωτημάτων, ενώ ζητά από τους υπευθύνους να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να μην παίζουν κρυφτό.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι «Ο λαός της Μαγνησίας, αλλά και όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες πολίτες, απαιτούν να μάθουν ποιος θα αναλάβει  την ευθύνη για  το περιβαλλοντικό έγκλημα στον Παγασητικό.

Ποιος πήρε την απόφαση και έδωσε εντολή για το άνοιγμα του θυροφράγματος της λίμνης Κάρλας;

Ποιες είναι οι Υπηρεσίες (και οι Διοικητές τους) που δεν συνεννοήθηκαν μεταξύ τους;

Πως είναι δυνατόν έναν ολόκληρο χρόνο μετά τις φονικές πλημμύρες να μην παρακολουθείται το οικοσύστημα της λίμνης ;

Η μελέτη των Ολλανδών επιστημόνων που κόστισε εκατομμύρια τι απέγινε;

Ποια είναι η ποιότητα των νερών του Παγασητικού;

 

Οι πολίτες της χώρας μας απαιτούν να ενημερωθούν άμεσα.

Ο Παγασητικός δεν είναι η χαβούζα της Θεσσαλίας και αυτό το έγκλημα δεν πρόκειται να ξεχαστεί.

Αφήστε επιτέλους το κρυφτούλι και τη μετάθεση των ευθυνών.

Έχετε την ευθύνη να  απαντήσετε άμεσα στα ερωτήματα της κοινωνίας και  να προωθήσετε τις απαιτούμενες λύσεις».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.