Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης, το Europe Direct Θεσσαλίας, το Δίκτυο «ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ» και το Δίκτυο Εθελοντικών Οργανώσεων Θεσσαλίας, στα πλαίσια της συνεργασία τους, τονίζουν ότι η Θεσσαλία, συνολικά, αποτελεί έναν μαγικό τόπο, έναν απόλυτο προορισμό, όπου μπορούν να αναπτυχθούν όλες οι γνωστές εναλλακτικές μορφές τουρισμού, προσελκύοντας τουρίστες από όλο τον κόσμο και για δώδεκα μήνες το χρόνο, δίνοντας έτσι μια δυνατή ώθηση στην ανάπτυξη της περιφέρειας, στην παραμονή των κατοίκων στις εστίες τους με τη δημιουργία μόνιμων θέσεων εργασίας και κατά συνέπεια συμβολή στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κρίσης.
Για τον λόγο αυτό, η Περιφέρεια Θεσσαλίας (Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός), το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Θεσσαλίας, το Γραφείο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct Θεσσαλίας (διευθυντής Βασ. Χατζηκαμαγιάννης ), η Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων (Αντιπεριφερειάρχης Δωρ. Κολυνδρίνη), ο δευτεροβάθμιος Φορέας Πολιτισμού και Επιστημών Δίκτυο «ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ» και το Δίκτυο Εθελοντικών Οργανώσεων Θεσσαλίας (πρόεδρος των δύο Φορέων Κων. Σκριάπας), και σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, το Επιμελητήριο Μαγνησίας και την Εταιρεία Ανάπτυξης Πηλίου,διοργανώνουν ένα σημαντικό Διήμερο Συνέδριο Εναλλακτικού Τουρισμού στο Βόλο και το Πήλιο, το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016, με τίτλο: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Ευκαιρίες, Προκλήσεις, Συνεργασίες, Ανάπτυξη» και καλούν όλους τους ενδιαφερόμενους ή εμπλεκόμενους με τον Εναλλακτικό Τουρισμό, να λάβουν μέρος ενεργά σε αυτό, είτε παρουσιάζοντας τις δράσεις τους, είτε συμμετέχοντας στη διαμόρφωση πολιτικών για την επόμενη μέρα (www.diktioelassonas.gr).
Στο σημαντικό για τη Μαγνησία και τη Θεσσαλία αυτό Συνέδριο , θα παρουσιαστούν οι παρακάτω θεματικές Ενότητες:
1. Branding Τόπου – ένταξη Προορισμού στη διεθνή αγορά.
2. Βιώσιμος και Δημιουργικός Τουρισμός
3. οι υπάρχουσες υποδομές εναλλακτικού τουρισμού στη Μαγνησία,
4. οι προοπτικές βελτίωσης και ανάπτυξης και άλλων δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού ,σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ,
5. Ενημέρωση παλαιών και νέων επιχειρηματιών ,αλλά και κάθε ενδιαφερόμενου για τις καλές πρακτικές στο χώρο του βιώσιμου και δημιουργικού τουρισμού































