Πίνουν ΕΨΑ σε… Κίνα και Κουβέιτ!

Στα πέρατα του κόσμου τα τοπικά αναψυκτικά. Νέες συνεργασίες και αγορές "ανοίγουν" για την βιομηχανία Αγριάς

Μπορεί η περίοδος που διανύουμε λόγω του κορωνοϊού να είναι δύσκολη για τις αγορές, όμως η ΕΨΑ κατάφερε να «ανοίξει» τα φτερά της και να ταξιδέψει στα πέρατα της γης, προσφέροντας τα υπέροχα αναψυκτικά της στους Κινέζους αλλά και τους κατοίκους των Αραβικών χωρών, με πρώτο το Κουβέιτ. Οι γεύσεις της τρελαίνουν την Άπω και τη Μέση Ανατολή και σίγουρα το επόμενο χρονικό διάστημα θα δούμε πολλά νέα προϊόντα της βιομηχανίας να γίνονται ανάρπαστα.
Για τη στρατηγική και το σχεδιασμό της ΕΨΑ, τις νέες αγορές, τα καινούργια προϊόντα, αλλά και την εγχώρια αγορά μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη ο κ. Μιχάλης Τσαούτος, Γενικός Διευθυντής της ΕΨΑ.
Αυτό το καλοκαίρι η ΕΨΑ μας δρόσισε με δύο νέα προϊόντα. Αναψυκτικό με γεύση βασιλικό και φράουλα, αλλά και με το You Cann, που ήταν αναψυκτικό με κάνναβη. Να σημειωθεί πως τα τελευταία χρόνια η ΕΨΑ κάθε καλοκαίρι λανσάρει καλοκαιρινά αναψυκτικά με ιδιαίτερες γεύσεις ονομάζοντάς αυτή την καλοκαιρινή σειρά Summer Mix.

Summer mix για κάθε καλοκαίρι

«Η γεύση βασιλικός και φράουλα, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό. Αυτή την εβδομάδα ο εν λόγω κωδικός σταματάει, καθώς ήταν στον σχεδιασμό μας, μιας και η ΕΨΑ έχει πολλές γεύσεις στην γκάμα της και δεν μπορούμε να φορτώνουμε με καινούργιες γεύσεις την γκάμα της. Παρόλα αυτά, θέλουμε να βγάζουμε καινούργιες γεύσεις και να καινοτομούμε, γι’ αυτό βγήκε η λογική του summer mix για κάθε καλοκαίρι. Η λογική του Summer Mix είναι να βγαίνει αρχές καλοκαιριού και στο τέλος καλοκαιριού ή αρχές φθινοπώρου να σταματάει. Του χρόνου Summer Mix θα λέγεται το προϊόν αλλά θα είναι μία άλλη γεύση. Μ’ αυτό τον τρόπο θα μπορούμε να δίνουμε στους καταναλωτές καινούργιες γεύσεις, αλλά παράλληλα να μην γεμίζουμε την γκάμα μας με πολλούς κωδικούς, που για πρακτικούς λόγους δεν μπορούμε να διαχειριστούμε», ανέφερε ο κ. Τσαούτος.
Ο ίδιος επεσήμανε πως αναλόγως το προϊόν ακολουθούν και τα στάδια παραγωγής και ανάπτυξής του, λέγοντας μάλιστα πως το 2012 για να ετοιμαστούν τα αναψυκτικά με στέβια χρειάστηκαν δύο ολόκληρα χρόνια προετοιμασιών, μιας και το γλυκαντικό ήταν μία καινούργια πρώτη ύλη.
Βέβαια, τόνισε πως η έρευνα και η ανάπτυξη γίνεται στις εγκαταστάσεις της ΕΨΑ στην Αγριά και όχι σε εργαστήρια της Αμερικής ή της Γερμανίας. Αυτό το καλοκαίρι μάλιστα, η ΕΨΑ πήγε ένα βήμα πιο κάτω, λανσάροντας στην αγορά και το αναψυκτικό You Cann, με βιομηχανική κάνναβη.

Ισχυρή παρουσία της ΕΨΑ στην Κίνα,
ευχάριστη έκπληξη ο Αραβικός κόσμος

Κι ενώ η πανδημία του κορωνοϊού έχει επηρεάσει σημαντικά όλες τις αγορές, η ΕΨΑ στηριζόμενη στα εξαιρετικά προϊόντα της και στους κατάλληλους συνεργάτες, πέταξε για Κίνα και επεκτάθηκε και στις Αραβικές χώρες.
«Η ΕΨΑ έχει πλέον μία ισχυρή παρουσία στην Κίνα. Η Κίνα ήταν μία καινούργια συνεργασία, ως χώρα. Είχαμε ξαναβρεθεί στην Κίνα με άλλους συνεργάτες, όμως δεν είχαν την ίδια διανομή με τον τωρινό μας συνεργάτη, καθώς τα προϊόντα προωθούνται σε 15 επαρχίες και δείχνει ότι θα έχει καλή εξέλιξη. Ευχάριστη έκπληξη ήταν και οι χώρες του Αραβικού κόσμου και κυρίως το Κουβέιτ που ήταν και η πιο παλιά μας συνεργασία. Εκεί οι πωλήσεις ανέβηκαν», υπογράμμισε ο κ. Τσαούτος, εξηγώντας πως στις χώρες του Κόλπου τα αναψυκτικά της ΕΨΑ πωλούνται στο λιανεμπόριο, κυρίως σε σούπερ μάρκετ, όπου λόγω κορωνοϊού υπήρξε άνοδος των πωλήσεων.
«Είχαμε άνοδο των πωλήσεων, όχι όμως τόσο μεγάλη για να καλύψει το χαμένο έδαφος, αλλά είναι μία ευχάριστη και θετική εξέλιξη. Στο Κουβέιτ έχουμε ικανή παρουσία στα ράφια κι εκεί είναι πλέον μετρήσιμη η ΕΨΑ. Με στεναχωρεί που οι followers στο ΕΨΑ Κουβέιτ στο instagram είναι περισσότεροι από το ελληνικό και προσπαθούμε να τους φτάσουμε!», είπε ο CEO της ΕΨΑ, συμπληρώνοντας πως τα αναψυκτικά ταξιδεύουν σε Μπαχρέιν, Κατάρ, Ομάν, και Σαουδική Αραβία.
Τέλος, ο ίδιος σχολιάζοντας τη γενικότερη εικόνα της αγοράς τόνισε πως υπάρχουν κάποιες αντοχές των ιδιωτών, όμως αυτές αρχίζουν και τελειώνουν κι έρχεται ένας δύσκολος χειμώνας, μιας και οι καταναλωτές θα έχουν κουραστεί με την κατάσταση και οι εταιρείες να έχουν αυξημένα έξοδα ή μειωμένους τζίρους ή και τα δυο μαζί και θα αρχίσουν να στριμώχνονται. Ο κ. Τσαούτος επεσήμανε πως θα πρέπει η πολιτεία να στηρίξει τις επιχειρήσεις, όχι τόσο με δανεισμούς όσο με απευθείας χρηματοδότηση και σωστή κατανομή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.