Στήριξη της απεργίας των εργαζόμενων στις Περιφέρειες από το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανακοίνωση με την οποία στηρίζει την αυριανή απεργιακή κινητοποίηση των εργαζόμενων στις Περιφέρειες εξέδωσε το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «To Ν.Τ.ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, απαιτώντας επίλυση στα δίκαια, αυτονόητα αιτήματα της.
Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού.
• Αυξήσεις 20% στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
• Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα. Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
• Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ».

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.