Ανακοίνωση με την οποία στηρίζει την αυριανή απεργιακή κινητοποίηση των εργαζόμενων στις Περιφέρειες εξέδωσε το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «To Ν.Τ.ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, απαιτώντας επίλυση στα δίκαια, αυτονόητα αιτήματα της.
Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού.
• Αυξήσεις 20% στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
• Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα. Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
• Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ».
































