Στις 15 Μαΐου η συνέλευση του Συνδικάτου Ηλεκτρολόγων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από το Συνδικάτο Ηλεκτρολόγων Ν. Μαγνησίας, ανακοινώθηκε ότι η ετήσια γενική συνέλευση θα γίνει την Τετάρτη 15 Μαΐου, στις 5 το απόγευμα, στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Βόλου και σε περίπτωση μη απαρτίας την ίδια μέρα, στον ίδιο χώρο, στις 5.30 το απόγευμα.

Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι ο απολογισμός δράσης της Διοίκησης, ο οικονομικός απολογισμός έτους 2018, ο οικονομικός προϋπολογισμός του 2019, καθώς και γενικά θέματα μελών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.