Στον «αέρα» πρατηριούχος καυσίμων στη Μαγνησία λόγω της αναστολής λειτουργίας της JET Oil  

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να υπογράψει συμβόλαιο με άλλη εταιρεία

Πλήγμα για πρατηριούχους που συνεργάζονται με την εταιρεία JET Oil στη Μαγνησία, αποτελεί η απόφαση της εταιρείας να αναστείλει τη λειτουργία της στην Ελλάδα, βάζοντας πίεση λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα στους επαγγελματίες ώστε να αναζητήσουν άλλη εταιρεία για συνεργασία. Την ίδια ώρα μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία μετάβασης το σήμα της εταιρείας θα πρέπει να παραμείνει καλυμμένο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφοροι συνειρμοί στους καταναλωτές οι οποίοι μπορεί να σκεφτούν ορισμένα αρνητικά πράγματα για το συγκεκριμένο πρατήριο.

Όπως ανέφερε στο magnesianews.gr ο πρατηριούχος που συνεργαζόταν με την JET Oil στην περιοχή του Αλμυρού, του παραδόθηκε βεβαίωση ώστε να τροφοδοτηθεί με καύσιμα και αέριο από άλλη εταιρεία, ενώ λύθηκε και το συμβόλαιό του ώστε να μπορεί να υπογράψει νέο με διαφορετικό προμηθευτή. Παρόλα αυτή η διαδικασία μετάβασης κάθε άλλο παρά εύκολη δεν είναι, καθώς απαιτούνται αρκετά δικαιολογητικά τα οποία για να συγκεντρωθούν χρειάζονται κάποιες ημέρες.

Επιπλέον ο πρατηριούχος θα πρέπει να υπογράψει συμβόλαιο και να συνεργαστεί με ανθρώπους που δεν γνωρίζει, συνεπώς δεν υπάρχει κάποια σχέση εμπιστοσύνης, γεγονός που ενδεχομένως να οδηγήσει σε δυσμενέστερους όρους για εκείνον. «Θέλει αρκετό χρόνο για να μαζέψουμε όλα τα δικαιολογητικά γιατί είναι πολλά» τονίζει χαρακτηριστικά ο επαγγελματίας στο magnesianews.gr.

Η πρόεδρος των βενζινοπωλών, Βάσω Κοντοχρήστου μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ, ξεκαθάρισε πως τον τελευταίο καιρό ακούγονταν φήμες πως θα συμβεί κάτι τέτοιο και το πρωί της Τρίτης 16 Δεκεμβρίου αυτό επιβεβαιώθηκε.

Η εταιρεία τέθηκε σε καθεστώς κυρώσεων να αναστολής λειτουργίας μέχρι νεωτέρας, επειδή προέβαινε στην αγορά ρωσικού πετρελαίου, τη στιγμή που αυτό απαγορεύεται λόγω των κυρώσεων της Ε.Ε. Το γεγονός αυτό θα φέρει κάποια αναστάτωση στην αγορά όπως είπε η κ. Κοντοχρήστου, με τα πρατήρια που έφεραν το συγκεκριμένο σήμα να είναι ένα ή δύο το πολύ.

«Η διαδικασία που ακολουθείται λέει ότι με την αλλαγή εταιρείας, φεύγει το σήμα και το πρατήριο γίνεται Α.Π. για να μπορέσει ο πρατηριούχος να αγοράσει καύσιμα. Οι συνάδελφοι βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση γιατί εμπιστεύτηκαν μια συνεργασία η οποία κατέληξε με αυτόν τον τρόπο, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν» ανέφερε η κ. Κοντοχρήστου.

Γιώργος Στεργίου

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.