Στον πρόεδρο του ΟΛΒ οι “Έμποροι ενάντια στην κρίση”

Συνάντηση με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κκ. Θρασύβουλο Σταυριδόπουλο, είχαν τα μέλη της κίνησης “Έμποροι Ενάντια στην Κρίση” προκειμένου να συζητήσουν μαζί του τις σκέψεις και τις προτάσεις για την συνεργασία που πρέπει να αναπτυχθεί όπως λένε μεταξύ του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Ν.Ιωνίας και του ΟΛΒ. Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι “Έμποροι ενάντια στην κρίση” στη συνάντηση αυτή είχαν τη δυνατότητα να ακούσουν και απόψεις του κ. Σταυριδόπουλου, οι οποίες θεωρούν ότι έχουνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πραγματικά έχουν να προσφέρουν στην πόλη γενικότερα.

Συνεχίζοντας στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν τα εξής:

Άποψή μας ως “Έμποροι Ενάντια στην Κρίση” είναι το Λιμάνι αποτελεί ένα βασικό πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης της πόλης μας. Από αυτή τη σκοπιά θεωρούμε ότι ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου και Ν. Ιωνίας είναι σημαντικό να βρίσκεται σε μια συχνή επικοινωνία και συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου για την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του προς όφελος και της τοπικής εμπορικής αγοράς.

Ως «Έμποροι Ενάντια στην Κρίση» από το 2014 μέχρι και σήμερα έχουμε καταθέσει μια σειρά από σκέψεις – προτάσεις για την καλύτερη συνεργασία ΕΣΒ & ΟΛΒ κυρίως στο ζήτημα της κρουαζιέρα. Δυστυχώς καμιά από αυτές δεν έχει γίνει δεκτή από την πλειοψηφία. Στα πλαίσια όμως της προσπάθειάς μας να κάνουμε τον ΕΣΒ πιο ενεργό και πιο χρήσιμο για τον Εμπορικό κόσμο της πόλη μας, ζητήσαμε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΛΒ κ. Θρασύβουλο Σταυριδόπουλο, οποίος μας δέχτηκε και τον ευχαριστούμε πολύ. Οι σκέψεις που καταθέσαμε είναι κωδικά οι εξής:

Σκέψη 1η:
Οι όποιες πρωτοβουλίες παρθούν από τον ΕΣΒ σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, θα πρέπει να είναι κομμάτι ενός ευρύτερου και πιο μακροπρόθεσμου σχεδίου που θα στοχεύει σε μεγαλύτερα και πιο σημαντικά αποτελέσματα. Γενικότερα οι βιαστικές και κακώς σχεδιασμένες κινήσεις έχουν αν όχι αρνητικά, αλλά σίγουρα πολύ μικρά αποτελέσματα. Αν κάτι τέτοιο επιτευχθεί τόσο οι πολίτες του Βόλου όσο και ο επισκέπτης, ο τουρίστας, ο περαστικός σίγουρα θα εκτιμήσει την πόλη μας ακόμα περισσότερο, γεγονός που θα αποτυπωθεί ως κέρδος για ολόκληρη την τοπική κοινωνία και κατ’ επέκταση και για την τοπική αγορά. Κι αυτό γιατί με καλό σχεδιασμό η πόλη μας και η τοπική αγορά θα γίνει ένας “προορισμός” όπου ο κάθε επισκέπτης θα επιλέξει είτε για το Μουσείο ή για το Πήλιο και τα χωριά του, κάνοντας κάποιες αγορές εκεί, είτε κάνοντας αγορές στα καταστήματα της πόλης μας είτε απλά πίνοντας καφέ ή ένα τσίπουρο.

Σκέψη 2η:
Θα ήταν σημαντική η δημιουργία ενός «τουριστικού» χάρτη της πόλης. Ο χάρτης μπορεί είτε να μοιράζεται δωρεάν είτε να πωλείται προς ένα συμβολικό ποσό στους τουρίστες αμέσως μόλις φτάνουν στο terminal. Αυτός ο χάρτης θα περιλαμβάνει σημειωμένα ορισμένα αξιοθέατα της πόλης (μουσείο πόλης, αρχαιολογικό μουσείο, Αργώ, σταθμός ΟΣΕ de Chirico κ.α.).Θα έχει όμως σημειωμένους και τους εμπορικούς δρόμους της πόλης μας (όχι μόνο την Ερμού). Επίσης σε αυτό το χάρτη όσες τοπικές επιχειρήσεις, μέλη του ΕΣΒ, επιθυμούν, θα μπορούν έναντι κάποιο αντίτιμου (που θα βοηθάει οικονομικά και στην έκδοσή του χάρτη αλλά και να αφήνει κάποια έσοδα στον ΕΣΒ) να καταγράφονται στο χάρτη. Αυτό θα αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον κάθε επισκέπτη της πόλης μας αλλά και μια καλή και διαφήμιση για τις επιχειρήσεις μέλη του ΕΣΒ. Αυτός ο χάρτης μπορεί επίσης να μοιράζεται και στα ξενοδοχεία και τα καφέ της πόλης μας αλλά κι ολόκληρου του νομού Μαγνησίας. Αυτά (ειδικά τα ξενοδοχεία) μπορούν να τον προμηθευτούν είτε δωρεάν είτε ενός αντίτιμου αν το αποφασίσουμε ως ΕΣΒ.

Σκέψη 3η: Θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, για την ανάδειξη της τοπικής αγοράς και της πόλης γενικότερα, η συμμετοχή του ΕΣΒ στα διάφορα περίπτερα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου που παρουσιάζει στις διάφορες διεθνής εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε κι ο Εμπορικός Σύλλογος πραγματικά να αναβαθμιστεί να πάρει ιδέες και εμπειρίες για δράσεις και πρωτοβουλίες που να αφορούν την τοπική αγορά αλλά και να αναδείξει τα θετικά χαρακτηριστικά της τοπικής αγοράς.

Σκέψη 3η:
Ο ΟΛΒ (στα κομμάτια της διαδρομής που είναι της αρμοδιότητάς του) να βάλει πινακίδες και σήμανση που να κατευθύνουν τους επισκέπτες από το χώρο άφιξης προς την παραλία της πόλης και το εμπορικό κέντρο. Το ίδιο να κάνει και προς την αντίστροφη κατεύθυνση. Είναι πολύ σημαντικό για την εικόνα της πόλης να υπάρχει σωστή σηματοδότηση που να διευκολύνει τον τουρίστα. Αυτό θα κάνει την παραμονή και την περιήγηση του τουρίστα στην πόλη πιο εύκολη κι ευχάριστη και θα το βοηθάει σημαντικά στο να βρίσκει τον προορισμό που θέλει.

Σκέψη 4η: Στο χώρο του λιμανιού θα μπορούσε ο ΕΣΒ να δημιουργήσει ένα χώρο όπου το κάθε κατάστημα θα μπορούσε να πουλάει τα stock προϊόντα του. Θεωρούμε είναι μια πρόταση η οποία χρειάζεται να συζητηθεί με το σύνολο των μελών του ΕΣΒ και η οποία αν οργανωθεί σωστά θα μπορούσε να είχε πολλά οφέλη τόσο για τα τοπικά καταστήματα όσο και για το καταναλωτικό κοινό του Βόλου αλλά και τους επισκέπτες του.

Αν τα παραπάνω ξεκινήσουν να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται αποτελούν ένα πιο μακροπρόθεσμο σχέδιο, που θα έχει όμως κι άμεσα αποτελέσματα και θα ενισχύσει την αγορά της πόλης αλλά και την οικονομία γενικότερα. Είναι μια «επένδυση» που θα αποφέρει στην τοπική οικονομία συνολικότερα και θα αυξήσει τις θετικές εντυπώσεις των επισκεπτών. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει ουσιαστικότερη αξιοποίηση του τουριστικού κομματιού κι όχι η επιφανειακή και αναποτελεσματική αξιοποίησή του που έχει ισχύσει μέχρι τώρα από πλευράς διοίκησης ΕΣΒ.

Αυτές αλλά και άλλες προτάσεις θα προσπαθήσουμε να εισακουστούν από την επόμενη διοίκηση του ΕΣΒ. Καλούμε λοιπόν τους Εμπόρους του Βόλου και της Ν.Ιωνίας να ενισχύσουν την προσπάθειά μας αυτή και στις εκλογές του ΕΣΒ την Πέμπτη 13 Ιουλίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.