Πραγματοποιήθηκε συνάντηση της συντονιστικής Γραμματείας Μαγνησίας της Πράσινης Αριστεράς, με το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α΄ Βάθμιας σε τακτική συνεδρίασή του.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η αντιπροσωπεία της Πρα. Αρ. (Μαστρογιάννης Παντελής μέλος της Δ.Ε., Αρκάς – Κολέτσος Μ. μέλος της τοπικής γραμματείας) παρουσίασε την πρόταση της για την τοπική ανάπτυξη με 5 άξονες. Στην συνέχεια παρουσίασαν τις βασικές προτάσεις του κόμματος για την εκπαίδευση που είναι:
Δαπάνες για την εκπαίδευση στο 5% του ΑΕΠ και 2% για έρευνα. Στήριξη του Δημόσιου Σχολείου υλικά, ηθικά και θεσμικά. Ουσιαστική διαβούλευση προ της ψήφισης κάθε νόμου. Μείωση αριθμού μαθητών ανά τάξη. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών με αποσύνδεσή της από το μισθολογικό. Κάλυψη των κενών με διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών. Διαχωρισμός Εκκλησίας – κράτους και εισαγωγή μαθήματος θρησκειολογίας. Μέτρα εξισορρόπησης κοινωνικών ανισοτήτων. Αποκέντρωση με αρμοδιότητες που θα συνοδεύονται από αντίστοιχους πόρους.
Από την πλευρά του Δ.Σ. του συλλόγου ο πρόεδρος παρουσίασε τις βασικές θέσεις τους:
Δημόσιος χαρακτήρας του Σχολείου. Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, περιορισμός ελαστικών σχέσεων εργασίας. Αύξηση δαπανών για την παιδεία. Επίλυση ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών προβλημάτων. Επίλυση κτιριακών προβλημάτων από πολυδύναμες σχολικές μονάδες. Αξιολόγηση σύμφωνα με τις προτάσεις του ΔΟΚ. Μέτρα για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τον κορονοϊό.
Συμπληρωματικά τοποθετήθηκαν και άλλα μέλη του Δ.Σ. Υπήρξε ταύτιση απόψεων σε σημαντικό βαθμό και αλληλοενημέρωση στις επιμέρους πλευρές των θεμάτων. Οι δύο φορείς συμφώνησαν να είναι σε επικοινωνία και να αλληλοενημερώνονται.
Συνάντηση της «Πράσινης Αριστεράς» με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































