Tο Οικονομικό Επιμελητήριο ως σύμβουλος της πολιτείας σε θέματα οικονομικά, φορολογικά και αναπτυξιακά, έχει καταθέσει στους αρμόδιους υπουργούς το τελευταίο τρίμηνο πολλές σχετικές προτάσεις τόσο κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού όσο και τη μετέπειτα περίοδο, στην οποία και βρισκόμαστε σήμερα. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «έχουμε συγχαρεί πολλές φορές για την αμεσότητα και το περιεχόμενο των νομοθετημάτων που θέσπισε η κυβέρνηση, αλλά επίσης έχουμε διαμαρτυρηθεί έντονα για το τεχνικό τους κομμάτι και για τις προθεσμίες που απορρέουν από αυτά. Τα αρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Εργασίας έχουν νομοθετήσει αρκετά βιαστικά το προηγούμενο διάστημα, χωρίς να λάβουν υπόψη η γνώμη των ειδικών, δηλαδή των διαφόρων θεσμοθετημένων φορέων (επιμελητήρια, σύνδεσμοι, σύλλογοι και άλλοι φορείς). Για τους ανωτέρους λόγους και εν όψη της προγραμματισμένης αποχής των λογιστών οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Ο.Ε.Ε, συγκλήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Οικονομικού Επιμελητηρίου Θεσσαλίας. Προσκλήθηκαν και παραβρέθηκαν οι πρόεδροι των συλλόγων λογιστών της Θεσσαλίας και συγκεκριμένα ο κος Νικόλαος Νάτσιος του συλλόγου Λάρισας, ο κος Δημήτριος Παππάς του συλλόγου Βόλου, ο κος Γεώργιος Παπαδημητρίου του συλλόγου Καρδίτσας, κος Κωνσταντίνος Γιαννιώτης του συλλόγου Τρικάλων και κος Αστέριος Νάκας ως μέλος της κεντρικής διοίκησης της ΠΟΦΕΕ. Ταυτόχρονα επικοινώνησε και ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Λάρισας κος Δημήτριος Παπαλέξης όπου δήλωσε την αμέριστη συμπαράσταση στα προβλήματα του κλάδου των λογιστών. Αφού εισακούστηκαν τα αιτήματα του κλάδου των λογιστών, το Δ.Σ. ενέκρινε ομόφωνα την στήριξη της παραπάνω δράσης και ΖΗΤΑΜΕ, από τον πρωθυπουργό ως οικονομολόγος και μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου που είναι, να ακούσει τις προτάσεις μας και να υποχρεώσει τα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Εργασίας να συμβουλευτούν το Οικονομικό Επιμελητήριο, τον θεσπισμένο σύμβουλο τους, πριν νομοθετήσουν και εφαρμόσουν οποιαδήποτε τεχνική διαδικασία, ώστε να λειτουργήσει όλο το οικονομικό σύστημα προς όφελος της πολιτείας και του κράτους.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ έντονα για την κρατούσα κατάσταση, στηρίζουμε τον κλάδο των λογιστών, την 24ώρη στάση εργασίας και την αποχή από την υποβολή όλων των δηλώσεων σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική πλατφόρμα για σήμερα Πέμπτη 18/6/2020».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































