Επικοινωνία Χριστοδουλάκη – Ιερώνυμου για τα περί φορολόγησης της Εκκλησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επικοινωνία με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο είχε το πρωί της Τρίτης ο υπουργός Οικονομίας Νίκος Χριστοδουλάκης, για να του διευκρινίσει ότι ουδέποτε υπήρξε στη σκέψη του η επιπρόσθετη φορολόγηση της Εκκλησίας.

Επιπλέον, τού επισήμανε ότι το θέμα που προκλήθηκε ουδεμία βάση είχε και πως ό,τι ειπώθηκε ήταν ουσιαστικά ένα «λογοπαίγνιο-απάντηση» σε όσα και ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος είπε, επίσης, με τη μορφή λογοπαιγνίου.

Ο κ. Χριστοδουλάκης τόνισε την ιδιαίτερη σημασία που έχει και για την Πολιτεία και για τον ίδιο προσωπικά το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που οι αδύναμοι δοκιμάζονται.

Ο κ. Ιερώνυμος, από την πλευρά του, υπογράμμισε ότι η Εκκλησία ήταν, είναι και θα παραμείνει στο πλευρό του λαού μας με όλα τα οικονομικά μέσα που διαθέτει και ότι δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω φορολόγησής της.

Ο κ. Χριστοδουλάκης φέρεται να είπε στον κ. Ανθιμο ότι «μέχρι τώρα καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να φορολογήσει την Εκκλησία».

Στο σχόλιο αυτό η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας απάντησε με ανακοίνωση στην οποία ανέφερε πως είναι αστικός μύθος ότι η Εκκλησία δεν φορολογείται.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.