Η Γαλλία έχει αρχίσει εδώ και δύο ημέρες να αντλεί από τα στρατηγικά της αποθέματα σε πετρελαϊκά προϊόντα για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα τροφοδοσίας που έχουν προκαλέσει οι απεργιακές κινητοποιήσεις και ο αποκλεισμός μονάδων της πετρελαϊκής βιομηχανίας σε ολόκληρη τη χώρα.
«Εδώ και δύο ημέρες, καθώς υπήρχαν προβλήματα λειτουργίας στη διύλιση, αποκλεισμός σε δεξαμενών, αρχίσαμε, σε συνεργασία και τις αρχές, να χρησιμοποιούμε τα αποθέματα», δήλωσε ο πρόεδρος της Γαλλικής Ενωσης Πετρελαϊκών Βιομηχανιών (Ufip) Φρανσίς Ντυσέ.
Έξι από τα οκτώ γαλλικά διυλιστήρια υπολειτουργούν ή είναι αποκλεισμένα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































