Ερντογάν: Μπήκαμε στη Συρία για να βάλουμε τέλος στην κυριαρχία του τυράννου Άσαντ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Μπήκαμε στη Συρία για να βάλουμε τέλος στην κυριαρχία του τυράννου Άσαντ, για κανέναν άλλο λόγο», δήλωσε την Τρίτη ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Σε ομιλία του στην Κωνσταντινούπολη και σύμφωνα με την εφημερίδα Hurriyet, ο κ. Ερντογάν ανέφερε ότι η Άγκυρα δεν επιθυμεί να καταλάβει συριακά εδάφη, αλλά να εξασφαλίσει ότι θα καταλήξουν «στους πραγματικούς ιδιοκτήτες τους».

«Κατά την εκτίμησή μου, περίπου ένα εκατ. άνθρωποι έχουν πεθάνει στη Συρία» είπε επίσης ο Τούρκος πρόεδρος και διερωτήθηκε «πού είναι ο ΟΗΕ;».

Πρόσθεσε επιπλέον ότι, αν και η Άγκυρα έκανε υπομονή, «στο τέλος δεν αντέξαμε και μπήκαμε μαζί με τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό στη Συρία».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.