Τα σχολεία τελείωσαν και η Μελάνια πάει Λευκό Οίκο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πέντε μήνες αφότου ο Ντόναλντ Τραμπ ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα ως πρόεδρος των ΗΠΑ, η Μελάνια και ο γιος τους Μπαρόν αποφάσισαν να μετακομίσουν στο Λευκό Οίκο.

Η Μελάνια και ο Μπαρόν έμεναν στη Νέα Υόρκη μέχρι ο 11χρονος μαθητής να τελειώσει το σχολείο.

Ήταν μάλιστα η πρώτη γυναίκα προέδρου που δεν μετακόμισε αμέσως μετά τη νίκη του συζύγου της στον Λευκό Οίκο.

Εφόσον πια οι υποχρεώσεις μητέρας και γιου στη Νέα Υόρκη τελείωσαν, η Μελάνια αποφάσισε να ξεκινήσει τη μετακόμιση, ανεβάζονται και μία σχετική φωτογραφία στον λογαριασμό της στο Twitter.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.