Η παράσταση «Α-πε-λπι-σί-το» με τους Λάκη Λαζόπουλο και Σοφία Φιλιππίδου θα παρουσιαστεί αύριο Κυριακή 10 Δεκεμβρίου στον Βόλο, στο κινηματοθέατρο «Αχίλλειον», σε δύο παραστάσεις, στις 6:15 και στις 9:15 το βράδυ.
Δύο σπουδαίοι κωμικοί της γενιάς τους ενώνουν τις δυνάμεις τους, στην πιο μοντέρνα επιθεώρηση που γράφτηκε ποτέ.
Το κείμενο του έργου υπογράφει ο Λάκης Λαζόπουλος ο οποίος κάνει και την σκηνοθεσία. «Θέλουμε να δώσουμε ξανά χαρά στον κόσμο» είναι το σύνθημα όλων των συντελεστών της παράστασης. Πληρ. τηλ. 210 8230500 – 210 8237330
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































