«Ελευθερώνοντας τη μνήμη» έξω από την «Κίτρινη Αποθήκη»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Εικαστική δράση – performance σήμερα Σάββατο 20 Οκτωβρίου

Σήμερα Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 8.00 μ.μ., στον περιβάλλον χώρο έξω από την Κίτρινη Αποθήκη (Βασσάνη και Γαζή, στον Βόλο,) παρουσιάζεται η εικαστική δράση με τίτλο: ΚΙΤΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΗ, ελευθερώνοντας τη μνήμη».

Πρόκειται για μια εικαστική δράση – performance εμπνευσμένη από αρχειακό υλικό για τον κατοχικό Βόλο και την Κίτρινη Αποθήκη, με τη συμμετοχή παιδιών και νέων. Την ιδέα και την καλλιτεχνική επιμέλεια της εικαστικής δράσης είχε η εικαστικός Μαρία – Ανδρομάχη Χατζηνικολάου. Την έρευνα αρχείου, τη σύνθεση και επιμέλεια των κειμένων της δράσης η φιλόλογος, θεατρολόγος, αρχειονόμος των Γ.Α.Κ. Αγγελική Νικολάου, τη ηχητική σύνθεση ο συνθέτης Κωστής Δρυγιανάκης και την επιμέλεια των κειμένων του καλλιτεχνικού γεγονότος η ιστορικός τέχνης Μάγδα Κουμπαρέλου, όλοι μέλη της Ομάδας Προφορικής Ιστορίας Βόλου (Ο.Π.Ι.Βό.). Συμμετέχουν παιδιά από τη θεατρική ομάδα της Ένωσης Γονέων Βόλου, καθώς και έφηβοι. Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα τριάντα χρόνια της λειτουργίας του

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.