Φωτογραφικό ταξίδι στη μακρινή… Σιβηρία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Απ΄τη Φωτογραφική Λέσχη Βόλου απόψε Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου

Ο φωτογραφικός χειμώνας συνεχίζεται στο «Καφέ 4 Εποχές» και θα μας ταξιδέψει αυτή τη φορά μακριά στις ανατολικές εσχατιές της Ρωσικής επικράτειας, την Σιβηρία.

Η Σιβηρία, είναι μια τεράστια περιοχή με σχετικά μικρό πληθυσμό και εκτίνεται ανατολικά από τα Ουράλια όρη μέχρι τον ειρηνικό ωκεανό και ανήκει στην Ρωσική Ομοσπονδία.

Ένα ταξίδι διαφορετικό, σε τόπο και σε χρόνο, στο σήμερα και στο χθες, ένα ταξίδι σε μια πολιτιστική πανδαισία , ένα ταξίδι στην άγνωστη Ρωσική Άπω Ανατολή, θα απολαύσουν, όσοι διαλέξουν να βρεθούν στην φωτογραφική βραδιά, που θα παρουσιάσει η Φωτογραφική Λέσχη Βόλου στο Καφέ 4 Εποχές (Σπυρίδη με Οικονομάκη) απόψε Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017 στις 21:00.

Παρουσιάζει και ξεναγεί το μέλος της Λέσχης Παύλος Καρανίκος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.