Σε μια νέα έκδοση αναφορικά με την εκπαίδευση και τα κοινωνικά δίκτυα προέβη η Φι-λολογική, Ιστορική, Αρχαιολογική, Λαογραφική Εταιρεία Θεσσαλίας (Φ.Ι.Α.Λ.Ε.Θ.) σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Κ. & Μ. Αντ. Σταμούλη της Θεσσαλονίκης. Η εν λό-γω έκδοση με τίτλο «Τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση του facebook» πραγματεύεται τη συμβολή των Κοινωνικών δικτύων ως ψηφιακών εργαλείων στην ανατροπή του μαθητοκεντρικού συστήματος διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Προτείνεται η αξιοποίηση και η ενσωμάτωση των Κοινωνικών Δικτύων, όπως το fa-cebook, στην εκπαιδευτική πρακτική, ως ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας. Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά των αυτοτελών εκδόσεων της Φ.Ι.Α.Λ.Ε.Θ. «Κεί-μενα και Μελέτες», αρ. 5.
Η συγγραφέας του βιβλίου Βασιλική Σαρκατζή, μαθηματικός και καθηγήτρια Πληρο-φορικής με 35 χρόνια συνολική εμπειρία στον τομέα της Εκπαίδευσης, ασχολήθηκε επί σειρά ετών με τη διερεύνηση και μελέτη της λειτουργίας και της χρηστικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία των Κοινωνικών Δικτύων και μέσα από εμπειρική έ-ρευνα σε σχολεία επιβεβαίωσε τη συμβολή τους στην αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη νέα γνώση.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει Προλόγους του Διοικητικού Συμβουλίου της Φ.Ι.Α.Λ.Ε.Θ. και της συγγραφέως, ενώ το κύριο μέρος είναι δομημένο σε έξι κεφάλαια όπου παρουσιά-ζεται εύληπτα και περιεκτικά τόσο η βιβλιογραφική κάλυψη του θέματος όσο και η διαδικασία της έρευνας με αναλυτική παρουσίαση των ερωτηματολογίων, των απα-ντήσεων και των συμπερασμάτων. Ως ειδική επί του θέματος, η συγγραφέας χρησιμο-ποιεί πίνακες, διαγράμματα και «πίτες» για να παρουσιάσει παραστατικά τα αποτελέ-σματα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα βιβλιοπωλεία ή στο e- mail της Φ.Ι.Α.Λ.Ε.Θ. [email protected]
































