Παρουσιάζεται το 27ο τεύχος του «Δελτίου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Φιλάρχαιος Εταιρεία Αλμυρού «Όθρυς» διοργανώνει εκδήλωση παρουσίασης του 27ου τεύχους του Δελτίου της το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου στις 6 το απόγευμα στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αλμυρού.
Το τεύχος παρουσιάζουν:
Αργυρούλα Δουλγέρη- Ιντζεσίλογλοι, Δρ Αρχαιολογίας (Επίτιμη προϊσταμένη της ΕΦΑ Μαγνησίας) και Βίκτωρ Κοντονάτσιος, πρόεδρος της ΦΕΑ «Όθρυς» και επιμελητής της έκδοσης. Συντονίζει ο Γεώργιος Σύρος, μέλος του ΔΣ της ΦΕΑ «Όθρυς».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.