Συναυλία Βυζαντινής Μουσικής στους Αγίους Αποστόλους Αγριάς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε κατανυκτικό κλίμα και παρουσία πλήθους πιστών διοργανώθηκε το εσπέρας της Κυριακής Δ’ Νηστειών 18 Μαρτίου, συναυλία βυζαντινής μουσικής στον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων Αγριάς.

Στα πλαίσια της Μ. Τεσσαρακοστής και προς ενίσχυση του πνευματικού αγώνος, οι Χορωδίες του Ναού απέδωσαν, με ενάργεια, κατανυκτικούς ύμνους του Τριωδίου και προέβαλαν το δρόμο για να διανύσουμε “το Στάδιο των Αρετών”, οδεύοντας προς το Πάσχα.

Στο τέλος της συναυλίας, ο προϊστάμενος του Ιερού Ναού π. Βάϊος Κορομπίλιας, ευχαρίστησε τον πρωτοψάλτη και χοράρχη των χορωδιών κ. Αθανάσιο Χριστοδούλου καθώς και το πλήθος των ενοριτών που πλαισίωσαν και αγκάλιασαν αυτήν την εκδήλωση και ευχήθηκε σε όλους καλή και ευλογημένη Σταυροαναστάσιμη πορεία.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.