«Το Κοινόβιο» στις προβολές

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με την ταινία «Το Κοινόβιο» σε σκηνοθεσία Τόμας Βίντερμπεργκ, συνεχίζονται οι προβολές της κινηματογραφικής κοινότητας του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου.

Η ταινία θα προβληθεί σήμερα Δευτέρα 12 Μαρτίου στο Αχίλλειο στις 21:15 (έναρξη 21:30).
«Το Κοινόβιο» Kollektivet, Δανία, 2016
Παραγωγή: Μόρτεν Κάουφμαν, Σίσε Γκράουμ Γιόργκενσεν, Σκηνοθεσία: Τόμας Βίντερμπεργκ, Σενάριο: Τομπίας Λίντχολμ, Τόμας Βίντερμπεργκ
Φωτογραφία: Γιέσπερ Τόφνερ, Μοντάζ: Γιάνους Μπίλεσκοφ Γιάνσεν, Αν Οστερουντ
Μουσική: Φονς Μέρκις, Πρωταγωνιστούν: Ούλριχ Τόμσεν, Φάρες Φάρες, Τρίνε Ντρίχολμ, Ολε Ντούποντ, Διάρκεια: 90 λεπτά

Πληρ. τηλ: (24211) 81061 – (24210) 28517 (εργ ώρες), fax: (24210) 28519
Email: [email protected], www.provoles.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.