Το Σινέ Ιωλκός ανοίγει την αυλαία του στην πανέμορφη αυλή του Αρχοντικού Ζαφειριού, στον Αγ. Ονούφριο με την προβολή ταινιών από την παγκόσμια ταινιοθήκη , καλύπτοντας έτσι όλες τις προτιμήσεις των σινεφίλ. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «ξεκινάμε , την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 και ώρα 9.30 μ.μ , όπου θα προβληθεί η ταινία « Η επιστροφή του Ben», Αμερικάνικη ταινία , κοινωνική , έγχρωμη του 2018, σε σκηνοθεσία του Πίτερ Χέτζις , με την Τζούλια Ρόμπερτς, Κόρτνεϊ Βάνς, Λούκας Χέτζις. …. Η ταινία θα προβληθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων , με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά των Ναρκωτικών ( 25/6 ). Με την υποστήριξη της Αντ/ρχίας Πολιτισμού του Δήμου Βόλου.Η είσοδος ελεύθερη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































