Vodafone: Η «συγγνώμη» της εταιρείας με δωρεάν data και χρόνο ομιλίας

Με δωρεάν παροχή δεδομένων και χρόνου ομιλίας θα ανταμείψει η Vodafone τους συνδρομητές της ζητώντας με αυτόν τον τρόπο συγγνώμη για τη χθεσινή βλάβη, η οποία άφησε χωρίς υπηρεσίες τους πελάτες της για διάστημα περίπου 1,5 ώρας.

Η εταιρεία με σημερινή ανακοίνωσή της ζητεί από τους συνδρομητές της συγγνώμη για την «αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρα το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων». Ως έμπρακτη αναγνώριση – όπως επισημαίνει η Vodafone – προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8 Οκτωβρίου.

Για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων οι συνδρομητές πρέπει να στείλουν Α στο 1252, έως και τις 8 του μήνα, ενώ η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από αύριο 2 Οκτωβρίου.

Να σημειωθεί ότι για το συμβάν η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης είχε ήδη ζητήσει αναλυτική ενημέρωση από την εταιρία (πότε εκδηλώθηκε, υπό ποιες συνθήκες, πόσους επηρέασε, πότε αποκαταστάθηκε η βλάβη, κ.λπ) καθώς και για τυχόν μέτρα που λαμβάνονται για την αποτροπή εμφάνισης αντίστοιχων συμβάντων στο μέλλον.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόβλημα που προέκυψε χθες το απόγευμα αποδόθηκε από την εταιρία σε ταυτόχρονη τριπλή βλάβη σε διεθνές καλώδιο, η οποία είχε ουσιαστικά αποκόψει την κίνηση από Ελλάδα.