«Άφησε έντονα το αποτύπωμά της»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ένα μεγάλο αντίο σε μια μεγάλη γυναίκα που άφησε έντονα το αποτύπωμά της στην ιστορία της τέχνης μας. Άφησε επίσης μια παρακαταθήκη και πολλούς άξιους συνεχιστές της που θέλουμε να συνεχίσουν το έργο της για το καλό της Ελλάδος και του έθνους μας. Καλό της ταξίδι στην θάλασσα του Ουρανού και της Τέχνης» έλεγε ο κ. Γιώργος Ξηραδάκης, αποχαιρετώντας την Μαρίνα Λαμπράκη- Πλάκα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.