«Η Νέα Αγχίαλος δεν είναι χωριό 100 κατοίκων να σπεύδουν οι κάτοικοι στο καφενείο να πάρουν τους ταχυδρομικούς φακέλους. Ακόμη και σε αυτό τα έκανε θάλασσα η δημοτική αρχή. 3.000 φάκελοι με λογαριασμούς της ύδρευσης παραλαμβάνονται από τους δημότες στο πρώην δημαρχείο. Ήθελαν και εκεί αλλαγή. Πήραν την διανομή από τα ΕΛΤΑ και την έδωσαν σε ιδιωτική εταιρία που δεν γνωρίζει τις διευθύνσεις των κατοίκων. Εκτός και αν θέλει να προκαλέσει την απαξίωση της ΔΕΥΑΜΒ στα μάτια των πολιτών» έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θεολόγος Διαμαντένιας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































