«Ακόμη μια φορά δημοσίως και πανελλαδικά ρεζίλι ο δήμος Βόλου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Και μέσα σε όλο αυτό τον γενικό χαμό με τα εμβόλια, να σου και παρουσιάζεται ο Δήμος του Βόλου που θέλησε να κλέψει την παράσταση. Έτσι γίνεται για μια ακόμη φορά δημοσίως και πανελλαδικά “ρεζίλι” αφού προσπαθησε να αγοράσει αντισηπτικά από ανύπαρκτη εταιρεία. Ευτυχώς που το θέμα το “ξετρύπωσαν” οι αντιπολιτεύσεις στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής και μπροστά στην γενική κατακραυγή η εισήγηση αποσύρθηκε αρον αρον. Η ουσία της υπόθεσης όμως παραμένει…» υποστηρίζει ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θανάσης Ακρίβος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.