«Φυσικά και συνδυαστικά πρέπει να εξετάζονται τα δυο μεγάλα θέματα της πόλης μας. Και δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά. Η καύση δηλαδή παραγώγων και υπολειμμάτων επεξεργασίας απορριμμάτων και η παραγωγή αυτών. Ακόμα και άνθρωποι του Συνηγόρου του Πολίτη που επισκέπτονται , φυσικά για να εξετάσουν ένα μείζον θέμα, για πρώτη φορά την πόλη μας το καταλαβαίνουν. Δεν ανήκουν προφανώς στην ίδια κατηγορία των μοναδικών δυο που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Τη Δημοτική Αρχή Βόλου και την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Και δεν μπορώ να φανταστώ πως η Δημοτική Αρχή Βόλου , που κατηγορεί για άλλον λόγο κάποιους συμπολίτες μας ως μειωμένης αντιληπτικής ικανότητας , είναι απλώς ορισμός του φαινομένου. Θα μπορούσα να το δεχτώ κι αυτό αλλά η συμπόρευση με την Περιφέρεια ως προς το ζήτημα αυτό μου δημιουργεί αναστολές. Εκτός κι αν το ιατρικό- κοινωνιολογικό τμήμα της Δημοτικής Αρχής δεν έχει εκδώσει ακόμα τη γνωμάτευση που αφορά στους ανθρώπους της Περιφέρειας. Οπότε να αναμένουμε λίγο ακόμα για πιο καθαρή κρίση» ήταν το σχόλιο του δημοτικού συμβούλου Βόλου, κ. Κώστα Γαργάλα.
«Αναμένουμε την γνωμάτευση από το ιατρικό τμήμα της δημοτικής αρχής»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































