Απαραίτητη η παροχή φροντίδας και πρόνοιας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ικανοποιημένος και χαρούμενος ήταν τόσο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, όσο και η αντιπεριφερειάρχης, Δωροθέα Κολυνδρίνη και οι περιφερειακοί σύμβουλοι, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του Περιφερειακού Ιατρείου στα Κανάλια. Όλοι μαζί, ως συμβολική ένδειξη, φύτεψαν και ένα δέντρο έξω από το Ιατρείο και όπως δήλωνε ο κ. Αγοραστός, με αυτό το έργο μπήκε τέλος στις ακατάλληλες συνθήκες λειτουργίας του παλιού ιατρείου. «Βελτιώνεται η παροχή πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και παραδίδουμε ένα έργο ζωής στους κατοίκους της περιοχής. Ως Περιφέρεια, θεωρούμε ότι τώρα είναι απαραίτητη όσο ποτέ η παροχή ολοκληρωμένης φροντίδας και πρόνοιας. Επιθυμούμε το σύστημα δημόσιας υγείας στη Θεσσαλία να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, ορθή διαγνωστική και θεραπευτική ιατρική περίθαλψη προς τους πολίτες» τόνισε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.