Οσμή καμένου πλαστικού καταγγέλλουν για ακόμη μια φορά οι Βολιώτες. Αυτό ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, το μέλος της Κίνησης Πολιτών Βόλου κατά της καύσης σκουπιδιών, κ. Στέλιος Λημνιός. Όπως είπε «Είχαμε πολλές καταγγελίες αυτές τις ημέρες, είχαμε πάρα πολλά τηλεφωνήματα, κυρίως από τον κεντρικό ιστό της πόλης, άνθρωποι που βγήκαν στα μπαλκόνια τους το πρωί και αντιμετώπισαν μια αποπνικτική κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, το κυριότερο είναι ότι ήρθε και έδεσε ένα πλοίο, το οποίο ξεφορτώνει τα εμπορεύματα του, που είναι σκουπίδια κι άλλα επικίνδυνα απόβλητα, τα οποία έρχονται προς καύση. Απειλείται η ζωή μας. Απειλείται ευθέως η δημόσια υγεία. Απειλείται η υγεία των παιδιών μας. Αυτό δεν γίνεται ανεκτό».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































