Ας είναι καλά η Αποκεντρωμένη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ας είναι καλά η Αποκεντρωμένη που κάνει «ότι μπορεί (;)» ώστε να έχουμε φτάσει σε τέτοιο βαθμό ασυδοσίας. Και φυσικά η ίδια η δημοτική αρχή που με ενέργειες πέραν της νομιμότητας καθώς και δημιουργίας συνθηκών ρωμαϊκής αρένας στα ΔΣ, καθιστά ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αναγκαία την προσφυγή σε πεδία πέραν των ορίων της φυσιολογικής πολιτικής αντιπαράθεσης» έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.