Συγχαρητήρια έδινε ο πρώην αντιδήμαρχος Αγριάς, Μπάμπης Ζάχος, στον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο, Θεολόγο Διαμαντένια για τα γρήγορα αντανακλαστικά του, όσον αφορά την ερώτηση που κατέθεσε στο δημοτικό συμβούλιο, αναφορικά με την κεραία κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή της Αγριάς. «Έτσι λειτουργούν οι σωστοί αυτοδιοικητικοί. Όσο για τους τοπικούς αιρετούς ας τους κρίνουν οι συνδημότες για την ανεξήγητη σιωπή τους».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































