Το γεγονός ότι στην πόλη έχουν ξεκινήσει συζητήσεις έτσι ώστε να βρεθεί εκείνο το πρόσωπο που θα ηγηθεί ενός ψηφοδελτίου για το δήμο Βόλου, κι αυτό αναμένεται να ανακοινωθεί το νέο έτος, ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Λευτέρης Κατσαλής, ο οποίος μάλιστα δεν κατανοεί τον λόγο που κάποιος βγαίνει μπροστά και αυτό προτάσσεται. Όπως είπε « Δεν είναι σωστό, για να μην το χαρακτηρίσω αλλιώς, κάποιος να αυτoπροτάσσεται. Το να βγει κάποιος και να θέσει τον εαυτό του σαν υποψήφιος, είναι αστείο για μένα. Ο υποψήφιος πρέπει να βγει μέσα από την κοινωνία. Το θέμα δεν είναι κάποιος να κερδίσει τον δήμο. Μπορεί να τον πάρει κάποιος και να μην κάνει τίποτα για την πόλη. Το ζητούμενο είναι να βρεθεί ένας άνθρωπος που θα μπορέσει να κάνει μια σωστή δουλειά για το Βόλο και τον κόσμο του. Αυτό που το χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ο υποψήφιος και το οποίο δεν σπουδάζεται και που δεν το έχει ο κ. Μπέος κι αυτό είναι το να μπορεί να κάνει διάλογο. Να είναι δημοκράτης. Αυτή τη στιγμή ο Αχιλλέας Μπέος βάζει τον εγωισμό του πάνω από τον δήμο. Στην πόλη αυτή τη στιγμή γίνονται συζητήσεις , υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι οι οποίοι καλά κάνουν και δεν βγαίνουν να αυτό προταθούν. Θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ νωρίς και βλέπω τις εξελίξεις για μετά τα Χριστούγεννα, έτσι ώστε να πάμε σε μια τρίμηνη δυνατή προεκλογική εκστρατεία. Πάντως είμαστε σε καλό δρόμο».
«Αστείο κάποιος να αυτoπροτάσσεται»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































