Ένα πλήρες από δραστηριότητες ήταν το Σαββατοκύριακο που πέρασε για το πολιτικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνο Μαραβέγια, στην Θεσσαλονίκη, εκεί που βρέθηκε και ο πρόεδρος του κόμματος, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης με αιχμή τις επενδύσεις και με επίθεση στην κυβέρνηση σφράγισε την παρουσία του στη ΔΕΘ. Σχολιάζοντας την ομιλία Μητσοτάκη, ο κ. Μαραβέγιας έλεγε « Στην ομιλία του έδειξε ότι οι Έλληνες μπορούμε καλύτερα, αξίζουμε καλύτερα . Όλοι περιμένουμε τη μέρα που θα τον βοηθήσουμε, με τον τρόπο που εκείνος θα μας υποδείξει να πραγματοποιήσει τη Συμφωνία Αλήθειας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































