Η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών ανακοινώνει τη λειτουργία του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών διάρκειας 2 ετών , το οποίο οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών με θέμα «Στρατηγικές Ανάπτυξης της Εφηβικής Υγείας». Το πρόγραμμα αρχίζει τον Οκτώβριο και περιλαμβάνει τέσσερα (4) διδακτικά εξάμηνα. Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Αλέξανδρος Καπανιάρης «Είναι ένα σημαντικό μεταπτυχιακό για γιατρούς, ψυχολόγους, ψυχίατρους, εκπαιδευτικούς, κοινωνιολόγους και ειδικούς του χώρους της υγείας και της εκπαίδευσης. Το μεταπτυχιακό υποστηρίζεται από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νοσοκομείο «Παίδων Παν. & Αγλαΐα Κυριακού». Οι απόφοιτοι του μπορεί να δημιουργήσουν έναν πυρήνα ώστε να ιδρυθεί και στο Βόλο Μονάδα Εφηβικής Υγείας».
Μπορεί να δημιουργηθεί μονάδα εφηβικής υγείας στο Βόλο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































