«Η Ελλάδα ως κράτος Δημοκρατικό έκανε το καθήκον της. Η χθεσινή ημέρα είναι ημέρα καταδίκης του φασισμού, που τόσο έχει βασανίσει τη χώρα μας. Η διατήρηση της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης, πρέπει να είναι διαρκής αγώνας όλων μας, για μια κοινωνία, με πολλές διαφορετικές γνώμες και ιδεολογίες, αλλά πάντα μέσα όμως στο πλαίσιο του νόμου» το σχόλιο του δημάρχου Σκιάθου, κ. Θοδωρή Τζούμα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































