«Δεν έχει καμία ευθύνη;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεν έχουν τέλος τα παράπονα Βολιωτών που τους έχει έρθει μπιλιετάκι από την Εφορία που τους ζητά να πληρώσουν μέρος τελών ταξινόμησης, που έχουν ήδη πληρώσει. «Δυστυχώς ένας από αυτούς είναι και ο άνδρας μου, ο οποίος αγόρασε από γνωστή αντιπροσωπία ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το 2000 ,πληρώνοντας φυσικά τα τέλη μεταβίβασης στον αντιπρόσωπο(δεν θα του το έδινε, αν δεν πλήρωνε)και τώρα καλείτε να τα ξαναπληρώσει. Ο αντιπρόσωπος ρίχνει το βάρος στο γραφείο διεκπεραίωσης με το οποίο συνεργάζονταν, ισχυρίζεται δε ,ότι είχαν δικαστική διαμάχη για αυτές τις υποθέσεις και έκτοτε συνεργάζεται με άλλο γραφείο. Αλήθεια όμως, δεν έχει καμία ευθύνη; Δεν θα έπρεπε να την ελέγχει ζητώντας αποδείξεις για τις διεκπεραιώσεις που της ανατίθεντο;» αναρωτιέται συμπολίτισσα. Και με το δίκιο της…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.