«Η ξεφτίλα με τα εμβολιαστικά κέντρα συνεχίζεται, χθες έμαθα τυχαία ότι μία γυναίκα μίσθωσε ταξί για να πάει στο Κέντρο Υγείας της μαγευτικής Ζαγοράς, να την περιμένει να κάνει το εμβόλιο και να την γυρίσει πίσω στον μαγευτικό Βόλο. Δεν έμαθα τι συμφωνία έκανε (αν έκανε), αλλά σίγουρα ήταν πολλά τα χρήματα που δαπάνησε αυτή η γυναίκα επειδή το Επιτελικό Κράτος των αξιοτίμων κυρίων Κικίλια-Κοντοζαμάνη και ο Δήμος του Ενός και Μοναδικού Άρχοντος δεν ενδιαφέρονται για τίποτε άλλο πέρα από την εικονική πραγματικότητα των επικοινωνιακών τους επιτελείων. Τρέλα, σου λέω. Και προσοχή μην «προσβάλεις» κανέναν και συμβεί καμία αποσταθεροποίηση στους Θεσμούς του Πολιτεύματος» τονίζει ο συμπολίτης συγκοινωνιολόγος, κ. Χαράλαμπος Σκυργιάννης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































