«Δεν είναι δυνατόν να μας αγνοούν»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας, μιλώντας στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ, δήλωσε, ότι έχει ήδη έρθει σε επικοινωνία με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ., κ. Ζήση Ντελόπουλο για συντονισμό δράσεων, καθώς ο κλάδος των αυτοκινητιστών επηρεάζεται σημαντικά από την λειτουργία διοδίων. Ο δήμαρχος εκφράζει δε, την έντονη διαμαρτυρία του για το γεγονός ότι η απόφαση για την λειτουργία διοδίων στον κόμβο Βελεστίνου λήφθηκε ερήμην της τοπικής κοινωνίας. «Βρεθήκαμε προ τεράστιας έκπληξης. Δεν είναι δυνατόν, να ζητείται η άποψη της Δημοτικής Αρχής – έστω και γνωμοδοτικά – για πολύ μικρότερης σημασίας ζητήματα και για αυτό, να μας αγνοούν» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Νασίκας, προσθέτοντας ότι με την λειτουργία των πλευρικών διοδίων, θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο, η παλιά εθνική οδός, η διέλευση από την οποία, ήδη εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους. Ο δήμαρχος χαρακτήρισε ημίμετρα τα εκπτωτικά πακέτα που διαθέτει η Εταιρεία για μείωση του κόστους διέλευσης των διοδίων, υποστηρίζοντας πως μόνη λύση είναι η κατάργησή τους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.