«Βία εγκληματικότητα και ανομία, στο κέντρο της Αθήνας μπροστά στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ Τρομοκρατική ενέργεια. Άβατο το κέντρο της Αθήνας με ανοχή της Κυβέρνησης. Πλήγμα στη Δημοκρατία η επίθεση με καλαζνικοφ. Ήθελαν να χυθεί αίμα πριν το debate. Ανεπάρκεια της Κυβέρνησης να διαφυλάξει την ασφάλεια των πολιτών και είναι πολύ επικίνδυνη η ανικανότητα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Θα είμαστε δυνατοί ότι και να κάνουν. Η Κεντροαριστερά μεγαλώνει, ενώνει τις Ελληνίδες και τους Έλληνες και θα δώσει ελπίδα ξανά. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη» έλεγε η κ. Σούλα Μπαρτζιώκα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































