«Ήταν 13 Οκτώβρη 2012 όταν με μπροστάρη τον Αείμνηστο Αγωνιστή ΚΩΣΤΑ ΚΟΓΙΑ ξεκινήσαμε με τα πόδια την μεγάλη πορεία από το Λιμάνι του Βόλου για την Βουλή των Ελλήνων για διαμαρτυρία των σκληρών μέτρων και την φτωχοποίηση της κοινωνίας μας. Πολλοί οι συμμετέχοντες και με δύναμη ψυχής εμπνεύστηκαν από τον παλμό και τον καθαρό αγώνα του Κόγια που δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ…» έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η γυναίκα του, Λίτσα Ρηγά – Κόγια, θυμίζοντας σε όλους τον πρωτότυπο τρόπο διαμαρτυρίας που είχαν διαλέξει τότε οι επαγγελματοβιοτέχνες του Βόλου, οι οποίοι ξεκίνησαν πορεία με τα πόδια και έφτασαν στην Αθήνα για να παραδώσουν τα αιτήματα τους στη Βουλή. Ανατρέχοντας στο αρχείο, διαβάζουμε τις δηλώσεις του Κώστα Κόγια «Θέλαμε να βρούμε έναν ιδιαίτερο τρόπο διαμαρτυρίας αλλά και να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο η διαμαρτυρία να έχει κομματικό πρόσημο. Πορευόμαστε στην Αθήνα, προκειμένου να εκθέσουμε τη συνολική αγανάκτησή μας και να διαμαρτυρηθούμε έντονα για την εφαρμοζόμενη πολιτική που ακολουθείται. Το μέλλον των παιδιών μας, τις επιχειρήσεις μας αλλά και το δικαίωμα στην εργασία δεν τα χαρίζουμε σε κανένα. Μην έχοντας ελπίδα για καλυτέρευση της επιβίωσής μας είμαστε αναγκασμένοι να αγωνιστούμε, προκειμένου να μην χαθούν όλα τα κεκτημένα δικαιώματα που με πολύ κόπο και αγώνα αποκτήσαμε».
Δεν ξεχνιέται ο αγώνας του
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































