Κοντά στα παιδιά που νοσηλεύονται στην παιδιατρική κλινική του Νοσοκομείου Βόλου, μοιράζοντας τους δώρα, βρέθηκε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, μαζί με το Διευθυντή της χειρουργικής και περιφερειακό σύμβουλο Λιουπη Θανάση και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. «Συγχαρητήρια για τις άψογες και ανθρώπινες συνθήκες της κλινικής» έλεγε η ίδια.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































